Matka wariatka wybiera się do SPA

  Od zawsze marzył mi się wyjazd do spa.... Tak na 2-3 dni. Spędzić milo czas na masażach, pilingach, maseczkach, kąpielach błotnych i różnych tego typu zabiegach upiększających. Ale nigdy nie byłam w spa. Pozostało to moim marzeniem.... Urodził się mój maluszek a to moje marzenie oddaliło się w bliżej nieokreślona przyszłość.
     Mój dzieciaczek za niedługo skończy pol roku. Mój mąż wpadł na pomysł, żebym pojechała do spa z jakąś koleżanką. Ucieszyłam się niesamowicie. A, ze nie mieszkam w Polsce, a tam właśnie planowałam spa, to przy okazji miałabym 2w1 bo dawno nie byłam w kraju.
      Po "przespaniu się z tematem" i przeanalizowaniu co i jak ogarnęła mnie panika. Jak to? Jak to ja miałabym zostawić mojego maluszka? Wiadomo, byłby pod dobra opieka, ale jakby mi się coś stało???? Różne bywają wypadki! Jakby..... Jak miałabym zostawić go, takiego malutkiego i bezbronnego? Gdybym umarła to jak by to było ???? Nie widziałabym pierwszych kroków, nie słyszała pierwszych słów... nie towarzyszyła w najważniejszych chwilach jego życia....
Wiem, nie można tak myśleć, ale dostałam panicznego strachu przed wyjazdem gdziekolwiek sama. Już nie chce mi się jechać do spa...Póki co mam spa we własnej wannie. Prawdziwe spa pewnie tak, za jakiś czas, jak mina mi moje paranoje...

      Mój paniczny strach pociągnął za sobą inne przemyślenia. Takie, ze my MATKI dbamy o nasze dzieci, dajemy im wszystko co najlepsze, chuchamy i dmuchamy żeby im się krzywda nie działa.... ale czy my dbamy o siebie???? i nie chodzi mi tu o spa, kosmetyki i urodę, ale ZDROWIE!!! Czy MY MATKI chodzimy na badania, robimy cytologie co roku???? Z dzieckiem latamy do lekarza z najmniejszym katarkiem, a MY? Czy naprawdę potrafimy zadbać o nasze zdrowie? Przecież to MY musimy cieszyć się zdrowiem i życiem jak długo tylko się da!Cytologia nie jest jakimś skomplikowanym badaniem. Trwa naprawdę chwile i nic nie boli, a jest bardzo ważne. To właśnie przez badanie cytologiczne można wykryć groźnego raka szyjki macicy. A badanie kontrolne piersi- tez trwa chwile i każdy ginekolog może je wykonać. Nauczmy się też same badać nasze piersi.To takie proste, bezbolesne i nie zajmuje dużo czasu. Nie zapominajmy o nas samych DROGIE MAMY!!! Niech nasze pociechy maja nas jak najdłużej!!!



Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz